2018年10月30日 星期二

【DAY 4】 三朝溫泉旬彩の宿 いわゆ

離開梨紀念館,
準備去今晚住宿的三朝溫泉,
紀念館附近有巴士直達


上到巴士空無一人,
司機叔叔好似都相當懷疑我哋上錯車,
我哋話佢聽去三朝溫泉,
佢話正確,
之後又問我哋係住邊間旅館,
最後巴士喺一條橫街停低,
巴士叔叔同我哋講直行就會見到旅館,
好似變咗包車咁😁

到達三朝溫泉


橋下有個免費露天風呂,
因為有人浸緊不便留影 (當然係大叔啦)



今晚入住旬彩の宿 いわゆ,
經Agoda 預訂,
匯豐信用卡找數有85折優惠,
每人平均不過$700 





漏影房間布置,
略略形容一下,
大致都係一般溫泉旅館格局,
但係頗為殘舊,
我住果間房仲有冷氣漏水情況 (經反映後處理好)

歎完溫泉食晚餐。
旬彩の宿 いわゆ喺jalan 夕食評分甚高,
但我第一次經Agoda book 溫泉旅館,
而Agoda 係冇寫明食乜嘢的,
有口痕友話咁鬼平,
實係比最cheap 嘅嘢你食啦,
我都有呢個心理準備,
結果呢餐我相當滿意,
雖然冇鮑魚龍蝦呢啲貴價食材,
但烹調相當美味,讚😋











用餐完畢,
旅館姨姨同我哋講稍後時間有5分鐘煙花發放,
意想不到,
即刻返房拿腳架出發去橋等候煙花盛放,

上返房已鋪好被鋪

煙花好小型,
但一班著住浴衣旅客喺橋邊等煙花盛放,
蠻有氣氛

晏晝去旅館經過時,
已應承Bryan夜晚帶佢嚟玩


3日2夜女主持玩過果個彈波子機,
話愈玩愈多波子,
我哋著一聲玩完😫


Bryan話玩射槍過癮啲

Bryan眼界好過我😀


玩完返旅館,
我就休息一陣換套輕裝出發去影星


今夜個月亮咁鬼圓,
星量又不足,
好難影加上我經驗不足,失敗😩



【DAY 4完】

沒有留言:

張貼留言