2013年5月14日 星期二

迪士尼慶祝母親節










































上次約定表哥表姐5月12日再嚟迪士尼,無為意到呢日係母親節

不過都冇所謂,反正近年乜嘢節都好似係同 Bryan 慶祝咁 XD

呢日紅卡年證可以入場,加上母親節,估計一定好多人,

所以我哋開場冇耐就即入場,希望避開人潮。

Bryan 好緊張,因為一個恨玩好耐,

之前唔夠高,上兩次入場又撞正維修o既遊戲終於有得玩....

就係沖天遙控車!!



講真,我都怯怯哋,

不過大人中,我已經係最有勇氣,

焗住陪佢哋玩

我哋係第一批人玩,佢哋竟然揀坐最前面



呢兩個豆釘真係好沙pop






佢哋話趁唔使排,要即刻玩多次

我哋呢次玩,只有最尾兩排唔使同人迫,

我唔多敢玩最尾一排,就走去尾二排,

點知工作人員話啲安全墊未放落嚟,去尾排啦,

我話有啲怯喎,

點知呢個姐姐仔話,頭先你哋玩最前排,仲點會驚呀



玩後個人結論: 真係最前排恐怖啲喎



搞搞震o既 Bryan




我哋想行吓商店都唔得,班細路催促我哋去灰熊山谷,

佢哋想破 Bryan 上次一日玩七次紀錄



全日最後玩咗8次,又破紀錄



呢個 pose 係Chip 'n' Dale 指令要我哋擺o既



後尾喺工作人員手中拎到呢張母親節咭,Bryan 即席揮毫表心意



可惜執筆忘字,錯字連篇



唔記得講,

呢一日另有重要任務,就係試機,

朋友 Alam 又以超筍價放部SONY NEX 5R 比我,

今日第一次試機,真係非常滿意,

畫質當然不及我部大機 SONY A900,但肯定超過之前用過o既 A700 & A55,

再者,呢部機有apps 玩,又可以wifi 將相存入手機,

對我嚟講,最最最重要係有得拍高清片,彌補 A900不足,

遲啲買埋 adapter 就可以玩埋我用開o既鏡

反mon 設計,以後呢類低炒,唔使估估吓



離咗題,講返迪士尼....

因為呢日係母親節,預計夜晚好多人出街食飯,

所以打算早啲走,

點知班細路唔願,係都要去埋畫畫教室....



同之前一樣,都係學畫 WINNIE THE POOH

嗯,都叫做認到o既



接近六點,終於捨得走,去青衣食飯 lu....

沒有留言:

張貼留言