2013年5月28日 星期二

我的 SONY NEX 5R




NEX 5R 到手後,第一樣就係搵手繩,

因為 Bryan 成日話想用吓部機,

 
冇手帶驚佢一個跣手部機就玩完

跟住就上網搵 adapter,

由於 SONY 啱啱出咗優惠,

凡買 NEX body + 一支 E mount 鏡,

就可以免費獲得 adapter,

但呢個 adapter 對好多 nex 用家嚟講係冇用o既,

佢哋好多選擇平放出去,

我因此可以撈平貨喇


有咗呢個 adapter,我就可以用番我o既 A mount 鏡喇,正~~~

跟住我又買咗一支二手魚眼鏡



其實想玩魚眼好耐,不過太貴唔捨得,

呢支韓國製手動魚眼價廉,但聽聞質素不俗,

遲啲等 Bryan 考晒試就可以試鏡啦

沒有留言:

張貼留言