2013年5月15日 星期三

POKKA CAFE @ 母親節




離開迪士尼,大家分道揚鑣,

我一家就去青衣城搵嘢食....

最後揀咗好耐冇幫趁o既  POKKA CAFE
我哋六點半左右開始等,

眼見間間食肆都多人,最後堅持等落去,

卒之八點有位喇

揀嘢食先



Bryan 叫咗咖喱雜菌奄列飯..... 佢話好好味...基本上乜嘢都啱佢口味


我就叫咗吉列豬扒奄列飯,味道一般,同日本比更係天淵之別
 



媽咪就叫咗母親節set, 意外係即時拍張即影即有送比我哋 (最上圖)



Bryan 無厘頭話今日係今年最開心一日,吹脹



又講番 NEX 5R,Bryan 以為係買比佢用o既,

猛咁叫我比佢影.....

由於未裝相機帶,相機手繩又未買,

遲啲買咗手繩之後,要開始教吓佢影相,

等我都可以有多啲相收藏吓

沒有留言:

張貼留言