2015年1月26日 星期一

【DAY 9】豪斯登堡の 尾聲

是日總算風和日麗,


冇去千陽號嘅團友已經等緊我哋,

不過行過見到呢個騎馬機幾過癮,

又比班馬騮玩埋先








我哋都玩咗幾個遊戲,

大多偏舊,

失望。

唯一一個叫 Grand Odyssey (偉大航程) 幾過癮,

首先用機器將你臉部立體掃描,

將你變成動畫其中一個角色(隨機),

我哋人數眾多,

剛好自成一國、編晒入一個迷你戲院,

所以我哋稍為喧嘩都冇問題,

當動畫出現我哋疑似一人時,

我哋就爭相競猜,

好開心~

最後可以去影院對面商店買番一張屬於你角色嘅印刷品,

 我而家好後悔當時冇買 Bryan 果張,

因為大家都話酷似真人....


無端端框咗個地方擺放好幾架奇形怪狀單車,

又玩一餐



錯覺藝術都有




原本我仲想睇埋光影王國,

但係有團友似乎太累,

驚班細路頂唔緊,

所以閃lu


今晚近近地住佐世保東橫inn,

大家可以早少少休息 Zzzzzz



【DAY 9 完】

沒有留言:

張貼留言