2015年1月14日 星期三

【DAY 9】豪斯登堡の 鬼屋 + 佐世保漢堡

好歐陸嘅景色,

果然好適合影相


 

我哋見到海賊王嘅GAME,

當然即刻走去排隊玩,

點知流流哋。

跟住大家就勇闖鬼屋,

未入嚟之前,

我已經同班細路講話鬼屋有幾咁刺激好玩,

所以佢哋又興奮又緊張,

我揀咗刺激度最低嘅比班細路試,

結果係我哋全員進入...

後來我揀咗恐怖度僅次醫院嘅鬼戲院,

結果只有最大果個姨甥係同我入 _ _"

由於之前唔知箇中內容,

所以我都比佢嚇咗一跳.... (唔劇透,大家玩吓啦,幾過癮o架)




 
行吓行吓,

夠鐘食晏,

身處佐世保,

梗係要試吓佐世保漢堡,

於是我哋入咗呢間嘢食....

對面有個仿小市集,

但個人覺得係冇嘢睇嘅...


佐世保漢堡出名在即叫即製,

保証新鮮味美,

相對地,

我哋等咗超耐,

好肚餓呀~~



【待續】


沒有留言:

張貼留言