2015年1月7日 星期三

【DAY 8】我們的長崎三部曲:福砂屋、鍋冠山夜景、ツル茶ん 晚餐



到達長崎,

去東橫INN check in

途經商場,

發現目標物 福砂屋蜂蜜蛋糕,

即買兩盒唔同口味大家分吃。

原本大家都有意買嚟做手信,

可惜保存期太短只得索罷,

後來至知機場免稅店有售,即係仲慳番少少 XD

蜂蜜蛋糕真係芳香撲鼻,

不過就真係好甜,

未必個個受落。


擺低行李就出發囉,

原先打算去眼鏡橋,

可惜時候不早,

想日落前抵達鍋冠山睇夜景,

所以就取消呢個行程,

直接去鍋冠山。

長崎類似熊本,

都係以電車作為主要移動途徑,

坐至石橋站,

徒步20分鐘上下就可以去鍋冠山,

去長崎睇夜景,

多數人選稻佐山,

點解揀鍋冠山呢?

其一當然係因為免費 XD

另外,去稻佐山搭車比較不便,

去鍋冠山只需搭電車,

亦方便我哋TARGET 嘅晚飯地點。

而且聽聞鍋冠山夜景都係一絕哩~

當然佢都有缺點,

就係要行一大段路,

比較攞命係上山、好似無止境嘅樓梯 XD

要注意係入黑果度真係好黑,

街燈冇乜,

所以一定要自備電筒,

同行多啲人亦比較安心。

我哋上到山發現唔多人,

只有兩三pair 情侶、一兩個家庭,

所以可以盡情影吓相。

就係因為咁,

影爆咗張咭,

可能因為摸黑換記憶卡,

返港至知唔見咗,

推算應該就係呢度整唔見嘅,嗚……

講番開心嘢,

長崎同香港、摩納哥貴為世界新三大夜景果然不是蓋的,

呢個號稱價值過百萬美金嘅璀燦夜景,

不枉我哋行到腳仔軟 (雖然始終不及香港夜景就是了)



跟住我哋搭電車到思案橋食晚餐,

目的地就係 ツル茶ん


呢間店歷史悠久,

據稱前身係新聞報社時國父孫中山曾到訪呢~




長崎除咗蜂蜜蛋糕,

土耳其飯都算係名物,

以我理解,

土耳其飯就係將兩三種洋食併埋一齊,

例如豬扒飯拼意大利粉咁,

我哋點咗唔同款嘅土耳其飯,

至於味道,

老實講,

冇乜印象,

應該係普普通通果隻。

至於類似雪葩嘅甜品,

據稱佢哋始創人,

好出名吓。

但係呢杯嘢,

Bryan食到一半都收手,

隊咗食剩嘅半杯比我... haha




ツル茶ん
時間:11:00-22:00
住址:長崎市油屋町2-47
交通:路面電車思案橋站徒步1分鐘




【DAY 8 完】


沒有留言:

張貼留言