2015年1月4日 星期日

【DAY 8】福岡MARINOA CITY OUTLET

今日我哋出發去MARINOA CITY OUTLET,

我哋選擇坐地鐵去姪濱站再轉巴士,

坐巴士前喺姪濱站入面超市睇吓嘢同買咗少少零食


去到OUTLET,

大家分頭行事,

因為係預定行程最後一個購物點,

大家都忘形購物,

我一家都買咗波鞋手錶 XD


行完返博多站午餐,

就喺博多一番街搵嘢食,
竟然撞到上水著名食肆廣成冰室一家大細,
雖然事先已知呢幾日佢哋會喺北九州,
但冇想到真係撞到,HAHA
我哋去呢間咖喱鋪食,
味道唔錯o架

有4位團友因工作關係,提早離團返港,
我哋其餘人等出發去長崎LU
細表姐父母返港,
佢兩姐妹就留低繼續旅程,
Bryan 梗係開心啦~~

【待續】


沒有留言:

張貼留言