2014年9月29日 星期一

東橫INN 與 北九州JR PASS



去日本,愈嚟愈喜歡入住東橫INN



優點係方便,



好多旅遊點都有分店,而且通常近車站。



再者,係平。



成為會員後(付1500 YEN 就可成為會員),



平時住房平5%,假日更加平20%



我最怕一啲酒店周五周六漲價一倍,



住東橫INN 就唔使擔心呢樣嘢,



仲有,會員自動累積住房次數,



每十次送一次單人房住宿,



職員會主動提你累積滿十次,



今次旅行我一家就送咗一晚房租,



我哋預約雙人房,補回差價就OK



係咪好筍呢 ^ ^






同埋佢哋包早餐同小學生免費都係考慮因素之一,



不過又咁講,九州住宿一般比東京大阪平得多,



其實我都想過住好啲,



但係稍好嘅酒店,細路要加錢,食埋早餐又要另計,



由於有2個家庭團友都係一家四口,



為免佢哋百上加斤,



所以最後都係決定入住東橫INN



溫馨提示: 東橫INN 會員可以提早半年喺網上預訂房間,



解決咗我哋一大棚人驚BOOK 唔到房問題,



我建議大家BOOK 雙床房,



只要將兩張床合併就變成king size 大床,



啱晒有細路家庭。





: 東橫INN 房間比較細,所以以上只適合對住宿冇要求,



又想慳多少錢嘅budget 客,



我就係經常阿 Q 地用東橫INN 慳番嘅住宿錢當為補貼每次去溫泉旅館嘅肉赤價,HAHA




東橫INN 博多口站前第二

福岡縣福岡市博多區博多站前1-16-6


另外講講幫我哋慳唔少錢嘅北九州PASS,

JR九州PASS 分全九州同北九州,

又分3日同5日。

詳情可以search小氣少年嘅blog,

有詳細介紹。

呢次我哋行程係12日,

所以就每人買兩套北九州 JR PASS (有幾個早幾日走嘅團友除外)

我係喺東瀛遊買定的,

預定後3日後就可拎JR PASS voucher,

到時就再換JR Passport,

值得提提係東瀛遊職員話因為我哋每人買兩套,

建議我哋去到分兩日或分兩地換,

驚我哋會因一人買兩套pass 而被拒絕換票,

但我睇過小氣少年曾電郵查詢,

確證係無限制每人買幾套的,

所以我去到都係冇理到照換,

正如好多blogger 都有講,

有中國籍職員會幫手換票劃位,

所以唔使擔心。

為咗方便職員換票,

我先自備座位預約的表單

 慳番唔少時間o架~

沒有留言:

張貼留言