2014年9月25日 星期四

【DAY 1】福岡! 我來啦!

之前風聞香港快運會有航機去福岡,

雀躍不已。

因為正想去九州,

雖然唔知航班時間,

但起碼帶嚟競爭,

機票價格有望下調。

最後果然開航,

時間尚算不俗,

即刻著手預訂機票,

由於我哋太多人,

唔敢冒險,

當有暑期機票價格而同心目中價格相若就即預訂。


 8月3日,星期日,

我哋起行囉~~


起行前,

一團友話我知有個颱風去緊九州....

吓,唔係啩,幾日前至有個風啱啱走咗...

講真都有啲擔心。

飛機準時飛抵福岡,

但機長話因為機場交通繁忙,

未能著陸,要暫時在天空盤旋。

一落機,最緊張就係班細路....


一過關就見到姨甥嘅女友,

原來佢專誠嚟接機,

等我一直以為會喺博多等。

姨甥女友講,

因為颱風關係,

所以好多航班都延誤,

造成擠塞,

佢話有班韓國飛來嘅航機盤旋咗好耐,

我哋算好彩云云...

之後姨甥女友就帶我哋去博多,

其實好簡單,

就係搭一程免費接駁巴去機場國際線再轉搭地鐵就OK,

只係幾個站距離

因為姨甥女友一馬當先帶我哋去下榻嘅酒店 -- 即東橫INN

唔好意思叫佢等我先劃火車飛,

於是大家就先去東橫INN 登記然後至出嚟搵嘢食。

當時雨下個不停,

我本來諗住求其搵間食肆就開餐,

但大家話冇所謂,

可以照原定計劃,

好,就把心一橫,

就原定計劃去食平價烤肉!!


[待續]

沒有留言:

張貼留言