2014年9月30日 星期二

【DAY 2】鳥栖OUTLET

8月4日‧星期一‧雨

一早落樓下食免費早餐加 CHECK OUT,

嚟緊兩日會住熊本東橫INN,

但我哋會先去鳥栖OUTLET,

女團友咁多,呢個行程一定要編 XD


首先要去劃位先,

正如前文所講,

我已經先製備咗座位預約表單方便JR 職員劃位,

加上又有中國籍職員協助,

所以好順利就劃晒飛 (當時以為.....發生乜事遲啲會講),

不過最想搭嘅ASO BOY 因為滿席坐唔到,RRR
 
但係都係意料中事,

我哋咁多人,

暑假旺季要全部有位真係幾難,

好彩由布院之森順利劃位....


******************************************************



出發lu~
 坐海鷗號



周圍參觀八卦吓





天氣欠佳,

對行outlet 影響唔算大,

但嚟緊兩日落大雨就大鑊,

只有祈求蒼天保佑了


去鳥栖outlet 要轉巴士,

巴士站好易搵,

一出火車站就見到


一到埗,

大家先去information centre 拎outlet 地圖,

然後約時間foodcourt 食飯就各自行街。

Bryan 拎住地圖即發現心頭好,

搶住帶路。

又真係比佢搵到




Bryan 最鍾意 STAR WARS 系列,

我同佢講香港買會平得多,

遏止佢購買慾 -- 雖則喺香港我都唔多會買比佢 XD


最後都係媽咪心軟,

買咗新出嘅銀河守護隊LEGO 比佢...

雨勢稍停,

影吓相先

夠鐘食飯,

呢度都係用呢款提示機,

餐食備妥就會震,好方便


Bryan 嘅漢堡飽餐

我就食博多拉麵,普普通通咁




Bryan 有咁多表哥表姐陪玩,

梗係開心啦


停咗雨,

即捉 Bryan 出去影吓戰利品相


幾好行,舒服嘅感覺



 加時期間撞到姨丈食名牌雪糕,

成班馬騮即刻屈姨丈請食雪糕




朱古力味好濃,正



離開outlet,

先返博多東橫INN 拎行李然後去熊本囉



【待續】

沒有留言:

張貼留言