2014年9月27日 星期六

【DAY 1】博多便宜的烤肉店 - 多牛

我哋哋由酒店出發去多牛,

期間突然落大雨,

由於唔係全員帶咗雨遮出嚟,

所以有啲要 2 人共用一把傘,

真係好狼狽,

但莫名地又覺得好親切,

始終好難約到咁大班親友一齊去旅行。

我哋依據 google map,

好快就搵到目的地。



第一時間就去留名同人數,

老板娘以為我寫錯,

再三核證至相信我哋係 17 人 XD

後來老板娘搵咗個中國籍員工同我哋溝通,

呢個哥哥仔叫我哋要等等,

同埋要分開坐,

呢樣係意料中事,

旅行前最令我擔心就係交通同食嘢,

咁大棚人真係好難搞….

等咗我諗有大半個鐘,

終於有位啦,

而且仲安排咗大家一齊坐,YEAH~~~


餐點點方面由女士們負責,

聽講呢度係用出名嘅佐賀和牛「伊萬里牛」,

我都唔記得嗌咗乜,

淨係記得好好味,

大家都讚抵食。

不過有樣嘢大家要有心理準備,

就係油煙好勁,

餐館提供嘅撥扇相信就係用嚟撥油煙的, HAHA



有機會再嚟博多,

我會再嚟幫襯


多牛
福岡市博多區博多駅南 1-5-3 西園ビル

【DAY 1完】

沒有留言:

張貼留言