2014年9月23日 星期二

北九州自由行2014[序]

呢次北九州自由行都算始料不及,

原本只係邀約一家去的,

點知原來好多人都有興趣。

最後變成大細加埋一行17人....

朋友聽到都笑謔係不可能的任務,

最後因為有充足準備,

加上有貴人幫忙,

雖然偶有蝦碌,

總算順利完成行程。


呢幾年去日本都有兩個人幫忙,

第一個要多謝我嘅靚女同事 Inez,

每年我 plan 行程遇有日文疑難都係佢幫忙翻譯,

或幫手註冊之類,

另外多謝我嘅好姨甥 Joe,

佢功勞更大,

每次要電話預約之類就要佢出馬,

冇計,因為佢識流利日文 XD

呢次因為組織龐大,

我哋就要多啲人幫手,

其一係團員甲嘅日籍老細,

呢次溫泉旅館同別府杉乃井都係經由佢電話預約,

另外係姨甥仔嘅女友,

佢喺日本福岡讀書,

正好要佢代買我哋觀豚需要嘅火車+船套票,

由於聽聞座位好緊張,

我哋又一大棚人,

冇佢幫忙相信我唔敢安排觀豚之旅。

衷心多謝以上


呢次行程只有一樣令我好唔開心,

就係唔見咗一張記憶卡,

我影相咁多年,

未試過未見菲林/記憶卡,

呢次仲要係啲咁珍貴回憶...RRRR
翻查相片,

相信記憶卡係喺長崎鍋冠山、

因為記憶爆滿要換卡而現場環境太黑,

跌咗都冇人發覺所致。

記憶卡記錄咗呢次3份1行程記錄,

只有小部份因為過咗落手機至倖存.....

搞到我都冇乜心機執相 > <     

沒有留言:

張貼留言