2016年8月31日 星期三

【DAY 5】伊根の舟屋 雅(みやび)

餵完海鷗,
準備打道回府,
兩位姨媽話陪老婆同Bryan 散步,
於是我就乘單車先行一步,
見有好景物就拍照留念





向井酒造,
據講係造酒名牌
 
 
Alex 同我哋介紹時,
講話有酒可以試飲,
但同行人冇人喜歡杯中物,
隨便行行就走了
 




風光如畫


返到旅館,
終於可以上房參觀

先介紹呢間旅館,
每日只招呼一組客人,
最多5位,
當日我哋嘅付費:
 每位9000 yen
入湯費每位 150 yen
早餐 1980 yen
晚餐 3500 yen
大小同價

上房望到實景,
同網上圖片無甚差別


我哋分批泡暖水浴,
然後等晚餐,
老實說,
晚餐味道還可,
但同心目中所想像的大相逕庭,
因為住過好幾次類似的溫泉旅館,
晚餐都十分豐富
 
 
我哋食完飯,
等了好一會,
都冇人上來執拾餐盤,
我落樓望望,
已經空無一人了,
隨即想到,
一直招呼我哋的兩位姨姨,
估計應該係打工的,
六點分發完餐點比我哋就夠鐘收工了...
(即係我哋都要自己鋪設床鋪了)
 
執拾好餐盤後,
見天仲未黑,
我哋決定快馬加鞭上 舟屋の里公園
行上一段好長的樓梯,
索晒氣終於抵達
 
 
呢度位於高處,
可眺望伊根灣


 沿路唔多覺有街燈,
趁天未黑齊速速返回旅館,
而且要早啲休息,
因為 Alex 溫馨提示我哋,
伊根朝早有節目啊
 
 
【DAY 5 完】

2 則留言:

  1. 你好, 我想問問你在伊根住的旅館是否在網上訂的? 一泊二食大約多少錢?
    另, 我想問用一天時間遊天橋立,可以嗎? 謝謝

    回覆刪除
  2. 我係經白金秘書訂的
    Room rate: JPY9000 per person plus JPY150 per person (Bath tax). Breakfast is JPY1980 per person and dinner is JPY3500 per person.
    一天時間遊天橋立我認為可以的。見到有人係玩大半日然後去城崎溫泉或伊根, 或者就要放棄去飛龍觀。

    回覆刪除