2016年8月26日 星期五

【DAY 4】頑遊日本環球影城【下篇】Happy 15th Anniversary

呢個咁高嘅汽水機好盞鬼,
整到好鬼高,
見到啲日本人各出其謀按掣,
好搞笑。
姨甥夠高,
不求人搞掂,
其實我都想挑戰,
不過出醜居多,
太多人注目都係免 XD



夠鐘睇巡遊,
霸個靚位先,
巡遊期間又邀請大家出嚟一齊YEAH
YEAH~~




EXPRESS 4 的HARRY POTTER 要預約時間,
因已預計朝早先玩一趟
就預約了 4:30pm,
諗住好彩的話可以影吓黃昏景色






有團友飲過,
話難飲





其中一位冇買快証嘅團友,
力推我哋睇4D 龍珠,
卒之排咗全日唯一一次嘅隊,
好似排咗成個鐘。
睇完夠晒皮,
閃~



本人諗住去 City Walk 搵地方食,
但商量過後決定返梅田食,
去到新梅田食道街,
 原來好多都係立食或地方淺窄的,
巡一圈搵間可以坐得舒服就行入去,
結果嚟咗呢間......
我奉行一個理念,
有懷疑就點咖喱飯,多數唔會點衰 XD


食完由梅田散步返天滿,
見到賣桃,
望真啲打個突,
500YEN 係一列,
我以為好似幾年前喺松阪見到特價桃,
原來係福島出產的....


實情唔係,
只係就嚟熟到爛所以平賣,
我哋買咗一列返公寓食,
結論係性價比好高,哈哈



【DAY 4完】

沒有留言:

張貼留言