2016年8月14日 星期日

【DAY 2】梅田阪急三番街、HEP FIVE、Yodobashi 任我行

跟住行程就要辦,
就係梅田放生團友自由行,哈哈

第一站我帶小朋友去阪急三番街 KIDDYLAND,
因為姨甥女鍾意蛋黃哥 (之前明明喜歡鬆馳熊...)
 我就帶Bryan 去星戰區


Sorry.... 只看不買...


行行吓見到有鬆馳熊佈景,
影完至閃


呢張合家歡我好鍾意, 謝謝姨丈



因為之前曾經提起過,
大人去邊度shopping 時,
我就帶班馬騮去邊度玩,
結果班馬騮就不停催我....
就係帶佢哋去 HEP FIVE 嘅SEGA JOYPOLIS,
有一層全層影貼紙相,
見日籍少女化行妝咁,好勁 (可惜冇影相)
細路對貼紙相冇興趣,
即刻搵番打機果層





最後去 Yodobashi 會合團友作最後衝刺,
兼食晚飯,
全日行咁行,
又係挑戰體力一日...




【DAY 2完】

沒有留言:

張貼留言