2016年8月23日 星期二

【DAY 4】頑遊日本環球影城【上篇】追捕HARRY POTTER

今日早早起身,
去麵包鋪買個麵包就趕路去,
目的地係 - USJ


 
為咗確實玩到 HARRY POTTER,
我哋預先上官網買咗 EXPRESS 4,
網上搵到教學 [按這裡] 依本辦事順利買到了,
然後入場券喺東瀛遊預購。
點解入場券唔上官網買埋呢?
因為去東瀛遊買會用實體飛方便收藏,
另一方面,
實體飛有效期長,
若有什麼差池不能成行,
可以轉賣減少損失。


另外,
搜集資料得悉,
USJ 會提前開門,
若早排隊待一開門就入HARRY 園區就不需要整理券...
誰知我哋早,
更多人更早


左手面排隊人群係持VIP 手帶的,
當日官方正式開門時間係 8:30 AM,
VIP 提早8:00 AM放入,
然後 8:15 AM 就輪到我哋了

(我哋19/7 入園,
據日本朋友講,
日本學校仲未放暑假,
有朋友遲我一個星期入USJ,
日本已放暑假,
好似提早成個鐘開門)

 我哋買HARRY POTTER 的 EXPRESS 4,
理應衝去玩翼龍過山車,
咁就確保玩盡兩大熱門遊戲,
可惜同行人大多唔敢玩,
於是我哋都依大部份日本人嘅奔跑路徑,
邁向 HARRY POTTER 園區


其實無需要咁急趕,
不過跟住一大班人喪跑,
好似而家啲人捉精靈咁,
幾滑稽幾有趣 XD


 到了,
望落好多人,
但實際排隊時間唔太耐


玩完出番嚟,
見到鷹馬過山車已經要排兩個鐘了。
班細路話鷹馬望落小兒科,
玩唔玩都罷 XD

我哋冇乜行程計劃,
行到邊玩到邊。

見到 EXPRESS 4 都有嘅大白鯊,
完全唔使排,
即入去玩 (幾年前記得要排超過一個鐘)








【待續】

沒有留言:

張貼留言