2016年8月27日 星期六

【DAY 5】往天橋立、伊根進發

今日兵分兩路,
一組七人去白浜,
一組係我帶隊共5人,
去天橋立、伊根。

坐車去天橋立,
可以由大阪去福知山再轉京都丹後鐵道到天橋立,
我就稍稍繞道,
由大阪坐車到京都,
再轉車到西舞鶴,
然後再轉京都丹後鐵道到天橋立。

完全因為佢 - 赤松號


坐呢班車前有一小插曲,
我哋要坐上呢班10:15 AM 開出嘅列車,
一定要趕上8:36 AM 由京都開往西舞鶴的特急列車,
(順便一提,
此程Kansai Area Wide Pass 包的)
因為資料搜集所得,
列車去到綾部,
會分成兩邊去唔同目的地,
我哋去西舞鶴,
要坐第五節自由席。
列車行使中,
車掌大叔過嚟同我一輪咀講日文,
以要問我去邊度,
我從幾個台灣網誌得知,
應該係車掌怕我哋上坐車卡,
所以要問清楚貌似遊客嘅我哋,
我用手機展示天橋立嘅字樣比佢睇,
佢睇完指手劃腳同我一輪咀講日文,
我完全唔知佢講乜,
 佢冇耐都離開咗車廂,
跟住坐我後面的乘客拍我膊頭,
原來係一個日籍老太太,
佢用英文同我講,
車掌話我哋上錯車卡,
要去下一個站轉車卡, 
我大嚇一驚,
唔係嘛....
佢跟住問我哋去邊度,
我再用手機展示天橋立字樣,
老太太隨即話我哋冇上錯,
係車掌搞錯咗....

到咗下一個站,
車掌再次出現,
呢次佢用幾緊張表情同我講日文,
應該係指示我快啲轉換車廂吧,
老太太跟住開聲同我哋解圍,
佢哋經一輪溝通,
見到車掌好似幾尷尬同我哋道歉,
呢次好彩有個懂英語老太太坐後面,
有熱心幫我哋,
唔係分分鐘就跟咗車掌轉車廂 XD

到達西舞鶴,
一落車唔使轉月台,
一眼就見到...


嚟到呢個櫃位,
就可以買海之京都:京都海洋區域PASS
 (KYOTO Sea Area Pass)
KYOTO Sea Area Pass分天橋立版、伊根版同廣域版,
 廣域版連續2天用於天橋立及伊根,
我哋呢次目的地係天橋立同伊根兩地,
所以要買廣域版。
[註: 有關PASS 已停售] 
同時我哋出示埋事先網上預約好的赤松號指定席預約券,
[ 網上預約要先登記成為會員,
指定席費用為310YEN ]
咁就可以取票上車。
我見到赤松號喺度呼喚我哋


呢兩套車票好似好多印要蓋,
車站工作人員又好似好滋油,
見到後面排隊的頻頻張望,
搞到我都有啲緊張,
我記得福知山去天橋立嘅列車轉車時間吃緊得多,
如果工作人員咁滋油,
恐怕後面排隊群眾已經鼓噪了....
最後,
我哋迎上赤松號

呢篇多字,
下篇上赤松號,
勁多相,哈哈

【待續】

沒有留言:

張貼留言