2016年8月24日 星期三

【DAY 4】頑遊日本環球影城 【中篇】Water RE-BOOOOOOOORN Party


EXPRESS 4 有2個遊戲係2揀一的,
其中一項係太空幻想列車同侏儸紀公園-乘船遊,
好難取捨。
我哋一行12人,
但只係2個Family + 一個姨甥仔共8人買咗快証,
商議後,
兩個媽咪成人之美,
放棄遊戲,
等細路可以兩個遊戲都玩,
姨甥仔雖然牛高馬大,
但見到遊戲當堂餚底,
所以兩個爹哋可以分別帶
呢三個friend 過打band 嘅老表玩足兩個game


我哋望咗事先整理好嘅時間表,
見到就快有恐龍登場,
就喺精品店逛吓等夠鐘





好想玩,
但顯示要排3個鐘,只得放棄


準時登場!






用快証玩完蜘蛛俠,
剛好 join 到 Water RE-BOOOOOOOORN Party...
服咗日本人,
真係做到好有氣氛,
好玩
請用360角度感受現場氣氛 [按此]

 



幾個細路猛話好玩,
異口同聲話要玩多一場,
距離下一場只有個零鐘時間,
只好去最近嘅餐廳進食午餐...
好似叫妖怪手錶餐廳,
個人覺得好睇唔好食





有啲攰,
我就提議去我睇過幾次 T2,
等我可以小睡片刻 XD



【待續】

沒有留言:

張貼留言