2015年9月25日 星期五

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 5 初會郡上八幡

巴士到達郡上八幡,

感覺有啲荒蕪,

似乎距離我哋目的地有一段距離,

行呀行,

終於見到搜查資料時見到嘅景像


由於我哋都拖住行李,

有團友就索性向幾個後生仔問路,

明明向左行嘅後生仔示意我哋跟佢哋行,

然後一路往右走。

行咗十幾廿分鐘,

 終於到達目的地,

呢班後生仔實在太好人了,

亦比我對呢個地方帶有好印象。


正當我哋諗住搵地方醫醫肚,
有對日籍母女同我哋做問券,
小女孩用貼滿圖案、寫好英語問句嘅簿,
用生硬英語同我哋做訪問,
而佢媽咪就操流利英語從旁協助,
問我哋來自邊度呀、
點解知有呢個地方呀、
以我哋所知呢個地方有乜出名呀等等
跟住仲有小禮物比我哋o忝。
我乘勢問呢個媽咪,
有冇地方可以安置我哋嘅行李?
佢答話應該冇.... _ _"
然後同我哋講呢幾間食肆太細,
好難擺得落我哋啲行李,
跟住就帶我哋去佢推介嘅餐廳。
嗚嘩,真係出路遇貴人~~
推介嘅地方唔遠,
樓下係類似超市,

餐廳喺二樓



類似 FOOD COURT 嘅餐廳幾大,

有地方放行李,

估唔到味道都好好,
牛扒好正好味道~



樓下超市有手信同生果賣,
另外仲有食品模型製作體驗
吸引我嚟郡上八幡就係食品模型,
聽講全日本有9成以上食品模型出自呢度~
由於已經鎖定體驗製作食品模型嘅地方,
所以只係參觀一下,
跟住信步行吓,
發覺真係唔少商鋪係賣食品模型,
製作好逼真呀
郡上八幡另一受人注目就係郡上舞


呢個地方真係好樸素、好寧靜
【待續】

沒有留言:

張貼留言