2015年9月15日 星期二

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 4 Gattan Go!! 舊神岡鐵道單車遊

之前無記日本旅遊節目見到已經好想到此一遊,

之後睇資料,

都係話只適合自駕,

因為地方隔涉,

有人宣稱官方表示,

不建議非自駕前往,

如要去的話,

要喺神岡車站再轉搭的士。

我都諗住放棄,

點知計劃行程時,

喺背包客棧見到有網友話搵到資料,

可以經網上預約參加鐵道單車遊,

套票包巴士及的士來回高山至神岡鐵道,

以及鐵道單車租賃。

>>>>Gattan Go!!<<<<

  即刻拿拿聲加入行程然後預約,

點知上到網站一睇...

 就好似上圖所示,

我 check 咗幾個月,

都冇圓圈 (10空席以上)顯示嘅?!

唔通真係咁受歡迎?

我哋一行九人,

都姑且試試,

果然話我哋預約人數超出剩餘名額。

我又用終極絕招,

就係又搵姨甥打電話去 book XD

最後果然 OK,

據講人數太多要電話預約至得。

*********************************************

坐巴士到神岡營業所,

已有的士等候,

我開頭以為要兩部的士,

原來有可坐9人嘅大的士

  到站

  未夠鐘,

食刨冰消暑先,

不過買嘢食地方冇冷氣,

好熱...

  開始見到上一批遊客陸續回程

  起程前要先聽簡介,

估計佢係話起程冇耐會有專人拍照,

回程可以購買照片...

同埋單車簡單操作 

  準備出發,

因為 Bryan 唔夠高,

要坐包廂冇得踩,

Bryan 難免有啲失望,

不過佢好快調節心情,

話咁都幾好玩。


  天氣好熱,

踩入山洞涼風吹嚟好舒服,

好爽~~

  Bryan 無所事事,

話要幫我哋影相

  終於到半程,

單車要掉頭,

我哋亦可以享用免費青瓜抖抖

回程啦~~

單車係半電動的,

我完全冇諗過回程辛苦咁多嘅...

可能暗斜多關係,

真係踩到腳軟,哈哈...

 返到終點,

即刻買支可樂解渴,

望吓入口處,

已見的士姨姨喺度等候。

噢,sorry 了,

等我哋買埋相先, HEHE


我去旅行喜歡安插啲比較特別行程,

呢個鐵道單車遊幾合意,
 
雖然有少少辛苦 (可能我少運動 XD)

大家去開高山可以考慮吓~


【待續】

沒有留言:

張貼留言