2015年9月5日 星期六

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 3 世界文化遺產、世外桃源白川鄉

去到第三日,

呢日對我嚟講係呢個行程重頭戲,

因為呢處地方我想去好耐。

我相信點燈嘅白川鄉更靚,

希望有機會欣賞到。

至於由名古屋點去白川鄉呢?

比少少資料大家,

希望幫到有興趣又非自駕朋友。

又兩款車票可選擇:

一款係高山‧北陸 Tourist Pass (可參考小氣少年介紹)

另一款亦係我選擇嘅

昇龍道高速巴士套票 (可參考小氣少年介紹)

邊款適合就要睇番行程而定。

首先,巴士可以先上網預約,

但要先登記做會員,

做法可以參考呢位台灣 Blogger 

成個手續相信最麻煩係登記做會員,

因為要入日文、而且要用全角,

網上有人教點樣處理呢個步驟,

我有識日文嘅同事就免去呢個麻煩。

當預約好後就可以 PRINT 番Confirmation letter,

到時換飛之用,

然後去東瀛遊買套票就OK,

由於東瀛遊冇出售昇龍道高速巴士套票嘅小童套票,

所以 Bryan 果幾程巴士要到時付現鈔。

BTW, 亦有人不作預約,

到時至換票,

但係好明顯,

先做好預約,

個心會踏實啲,

唔怕到時冇位。

我哋喺行程第二日已喺名鐵巴士換好票,

果日準時出現喺巴士站


由名古屋去白川鄉大概三個鐘車程,

中途喺郡上八幡會比你落一落車,

小休 or 小解 XD

呢個地方,

我哋往後會重來,

而家影番張相頂住先


到啦,

先搵置物櫃擺低行李,

跟住出發囉




加油!

過埋呢條橋就係合掌村啦


浪奔、浪流

 






靚得過份,

隨便一下快門就係一張明信片






肚仔餓,

搵嘢食先....


【待續】

沒有留言:

張貼留言