2015年9月9日 星期三

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 3 白川鄉展望台

行到咁上下,

要上白川鄉展望台啦,

可以徒步,

又可以搭巴士


搭巴士好快就到目的地,

大熱天時,

呢200YEN 真係唔慳得。

到達目的地,

唔使講嘢,

即刻憑欄俯瞰合掌屋






圍欄中央處劃咗一個區,

放有紀念牌,

係比專業影師同遊客影相留念嘅。

兩個影師用半咸淡廣東話大嗌

 "麵痱同狸影、好令、唔買唔診耀!"

我就梗係行埋一邊影啦




等我同大家都影完,

有個香港嘅靚女走埋嚟,

自動請纓幫我哋影大合照,

好有獅子山下嘅精神呀~

女仔幫手影完,

個日籍影師走埋嚟,

話免費幫我哋影,話"好令"

影完當然再用佢部機同我哋影啦,

最後我哋亦有買....

不過之後呻笨,

反正都買,點解唔企喺中央個台影呢.....


落返山,

距離返高山嘅巴士仲有個零鐘時間,

仲可以繼續行吓影吓相



 








呢個草坡啲草好靚,

見到日籍小童不停滑草,

就叫 Bryan 試試,

起初 Bryan 有啲怯,

最後欲罷不能 XD


小學作句: 懷住依依不捨心情離開白川鄉

真心希望冬天有機會再訪。


準備搭巴士去高山。

呢程巴士都係網上預約的,

但係係嚟到呢度至換票,

名古屋名鐵巴士冇得換o架。


【待續】



沒有留言:

張貼留言