2012年3月15日 星期四

Bryan 六歲生日會

因為 Bryan 同堂家姐生日日子只差1 個星期,

近幾年都係一齊搞~

又由於要遷就家姐考試時間,

所以生日會足足提前兩星期有多舉行








今年生日會對我嚟講有兩個意外,

第一個係 Bryan 伯娘問 Bryan,

書包款式想揀高達定巴斯光年....

Bryan 竟然話要高達 (我思疑係我同佢講過今年期望東京之旅有關)

另一個意外係,

讀緊初中哥竟然動用 3/4 利是錢,

買咗一部 PSP 比佢....

我細妹即係佢媽咪都不無埋怨話佢都未收過咁重禮

其實收到呢部遊戲機有靠害感覺

不過見連班老表家姐都咁錫 Bryan ,

又真係令我開心不已



同家姐一齊切蛋糕 (因為生日會前兩日家姐話有事嚟唔到,所以蛋糕轉咗變型金剛款式....後尾都趕唔切改款lu)










沒有留言:

張貼留言