2012年3月15日 星期四

大澳文物酒店 Tai O Heritage Hotel




早兩星期有朋友通知有導賞團參觀大澳文物酒店,

深感興趣,

即時約齊人遞申請...

詎料回覆已額滿。

立即又遞申請延遲一周去,

結果都係一樣,

打電話查詢,

負責人話即場去的話都有名額,

9點半開始接受登記,

把心一橫,

約齊人禮拜日搭屯門朝早8:20 船,

趕9點半登記入內參觀

結果順利登記

我哋預約下晝 1:30 參觀,

我哋先四圍行吓食吓嘢


媽咪又同 Bryan 講吓做人道理,

諗住偷影一張、點知比 Bryan 發現...


正經嚟多張先



因為一直落著細雨,影咗好少相...

不經不覺到咗參觀時間,

導遊話我哋知,

窗門果兩塊係鋼板嚟,見到子彈窿嘛?



酒店有9間客房,各有稱號,呢間叫海鷹



呢間客房的骰浴缸令我諗起北投溫泉



酒店保留咗壁爐,不過只係用嚟裝飾,用唔到



呢個係餐廳外廁所,統一格調,

個人覺得大澳文物酒店幾高雅別緻



最讚我覺得就係間餐廳



呢個天花好正,整體上以為間餐廳係出自日本







餐廳內有唔少類似擺設





導遊帶領行完一周,

我哋就坐低嘆番個 high tea


食完嘢準備走,經過見到一間客房之前冇入過去,

見冇人理就入去影吓相






呢個打斜行電梯都好有趣




三隻小嘩鬼央求佢哋姨丈帶佢哋睇白海豚,

聽船家語氣都知今日睇到白海豚機會不大(所以只係派兩個大人帶佢哋三個出發),

結果當然係睇唔到啦

雖然今日天氣麻麻...

不過偶然咁樣行吓食吓嘢、成班嘻嘻哈哈過一日又幾盞


【完】

沒有留言:

張貼留言