2012年3月29日 星期四

2012 維園花展隨影

上個周末,

Bryan 表姐約我哋去睇花展...

等候期間,

見到有復仇者聯盟公仔,

Bryan 自動話要影相留念




呢套戲我兩囝爺都好恨去睇...



剛好影完相就等齊人.... 出發!

其實從冇去過維園睇花展,

因為睇人哋 D 相總係人山人海,怕怕...

今日係周末,當然都冇例外

終於搵到個位 + 少少耐性....



覺得唔錯,又叫 Bryan 同媽咪影番一幅

















最勁人潮地方,果然係最靚...

















喺我哋參觀兼影相期間,

呢三個手執花展小魔怪已經不停叫我哋快 D 去兒童樂園 (地圖有標誌)

最後我哋都係走馬看花算係睇過吓就同佢哋去咗兒童樂園,

原來係有好多攤位比小朋友玩,

集齊印花又有小禮物拎咁咁

由於時間所限佢哋集唔齊印花,

好彩有好心員工仗義幫佢哋印滿,

拎完小禮物同佢哋去咗銅鑼灣食越南菜,

又渡過一個愉快周末~~

沒有留言:

張貼留言