2012年3月1日 星期四

悠遊澳門【下】

一宿無話,

第二朝起身準備吔早餐....

望下間房,

當然冇威尼斯人咁大,

不過個人認為裝修陳設都比較靚.....







房間對住泳池 & 海景.... 正!!









一對熟路夫婦帶隊去榮暈咖啡美食食早餐







呢間出名係雞湯米







我就嗌咗牛肋骨早,都好味~

食完早餐..... 一班人就搵其中一位成員想試椰子雪糕,

問吓當地人,

好快就搵到












成班人大揀雪糕,有椰子、芒果、香芋三種選擇







我試咗椰子同芒果兩款,

感覺椰子款味道稍淡,芒果款口感似雪葩,味道更好。

我哋順路去福隆新街買手信







買完手信返酒店 check out 兼寄存行李,

影番兩張相先~











意猶未盡,落泳池影多幾張












二龍喉公園,兩個小成員指定話要去...

原來要探呢隻肥黑熊





















好快就閃,

趕住去下一個節目,新濠天地童夢天地









呢度貌似大過 Q立方,仲有機打





XBox  體感遊戲







又可以換裝影相.... 可惜款式勁少







Q 立方都有類似呢個幾乎垂直 SIR 滑梯,

不過規定7歲以上至准玩....

呢度冇呢個規定,

原先幾個小朋友都想試試,

不過一埋位就個個都縮,

到臨閃人時,大膽姨甥女率先挑戰成功







Bryan 又點呢??







...... 到最後都係縮沙 XD

(返到香港佢話下次一定可以挑戰成功喎)

夠膽玩可以影到威水相



玩到盡(2 hrs) 至肯走..... 返返去澳門市果邊搵嘢食

又係福隆新街

首先去咗阿蘇推介祥家麵家,

個人覺得單以麵計好過六記、不過雲吞就不及六記出色....

我就始終覺得大埔平記勝佢哋一籌

食完麵即去食翅 -- 添發碗仔翅美食



呢度堂食一定要每人最少叫一碗,

我哋有咁多細路唯有叫外賣..... 坐喺街邊食

那些年..... 一起等翅吃...







普通碗仔翅 $25、豪華碗仔翅 $40、花膠豪華碗仔翅 $85

我一家嗌咗個豪華碗仔翅 + 花膠豪華碗仔翅

來啦來啦







尚算抵食,不過下次嚟淨叫豪華碗仔翅 OK 了

食完翅班友仔仲未肯收手,

再去食埋串燒








我哋嗌咗牛柳串,有牛筋肉粒好難o趙....要花少少牙力

淨肉粒就相當惹味....... 可唔可以走筋呀

歡樂時光過得特別快....

又夠鐘要返酒店攞行李咯....

匆匆去新濠天地MJ 館睇睇,

當我影完呢幅相時候,

有團友大嗌﹕最後一班返碼頭車就開啦....閃...

SO.... 只係影得一幅







呢次好好玩 (班細路話....) 希望暑假可以再嚟過





【完】



































































沒有留言:

張貼留言