2012年9月4日 星期二

頑遊關東2012 DAY 8 - 東京晴空塔 TOKYO SKYTREE


 晴空塔離淺草好近,據講徒步行都係十零分鐘左右,

乘都營地下鐵的話,喺押上站落車就對啦。

我哋冇打算上晴空塔o既瞭望台參觀,

一來門票太貴,二來當時只接受網上預訂而且瞬即爆滿....

所以我哋只係影下相、逛一逛商店就算。



這度係西十間橋,押上站一出來就望到





喺呢度影晴空塔唔錯,事實好多日本人都鍾意喺呢度影相,

搵人幫手影合照都容易D



晴空塔實在太高,影佢全相都有多少困難,於是我哋就行走兩步去十間橋
途中見到呢面鏡子,可以自拍全家福 。可惜有部大貨車泊正隔離阻住晒







再影過

















正午時份,加上烈日當空,影完相就速速撤退返返去晴空塔涼冷氣兼食午餐~

晴空塔真係超多人,將我想逛商場o既欲望急降至 0...

去到食肆樓層,每間食肆都排滿晒人,

我估排隊入得去食都要兩個鐘,時間關係,

加上又餓又累,本想聽從 Bryan 建議,食麥當勞算了,

點知搵嚟搵去都搵唔到  (後來至知晴空塔分東西兩區,我哋喺麥當奴o既相反區域)

結果喺底層搵咗間比較少人排隊o既咖喱店 (對,又是咖喱!)

東京カレー屋名店会




味道方面,想不起來了.... 應該係普普通通吧....

若果有時間的話,應該搵間同日本人一齊排大隊o既食肆,相信會穩陣D




【待續】

沒有留言:

張貼留言