2012年9月5日 星期三

頑遊關東2012 DAY 8 - 台場 1:1 高達 2012







押上搭都營地下鐵到新橋,換百合海鷗號就可以到台場

到台場o既時間比預算晏咗多少,去唔到咁多地方 (好想去MEGA WEB 比 Bryan 玩吓車),

不過因為夜晚會去大江戶溫泉物語

所以都係買一日券著數



2009年 Gundam30周年紀念展 Green Tokyo高達計劃,1:1 高達坐鎮台場,

當時已經好想嚟朝聖,

估唔到幾年後高達會重臨台場,而我更可以帶埋 Bryan 一齊嚟朝聖



可能比我洗腦,

Bryan 成日話呢次日本之旅最期待o既係東京迪士尼 同埋 1:1 高達....

所以當我哋去到商場背後,Bryan 已一個勁兒跑去嚟個先睹為快,

當我見到他猛向我哋揮手並大嗌: 1:1 高達呀~~

呢一刻,我得承認,比我自己睇到仲更要嚟得高興







好巨型,超震撼!




















































































影咗一陣相,快到5:00 pm,夠鐘去Diver City東京 Plaza七樓參觀 Gundam Front Tokyo

【待續】


沒有留言:

張貼留言