2012年9月17日 星期一

頑遊關東2012 DAY 10 - 藤子.F.不二雄博物館【下卷】


仲有圖書角







呢度有一個比小朋友遊玩o既場所,Bryan 剛好係年齡的上限



原本以為 Bryan 已經夠晒馬騮,

點知喺呢度見識日本小孩 -- 仲要係小女孩o既厲害,

比 Bryan 細得多o既小女孩爬上叮噹頭殼頂跳跳紮,

最後仲跳埋落地,完全冇大人過嚟睇住佢,勁!







遊戲室冇乜嘢好玩,但係 Bryan 同一班日籍小孩子蹦蹦跳已經樂翻天













預期快要叫到我哋o既號碼牌,Bryan 媽話係時候到 CAFE 門外等候,

Bryan 萬般不願,話想玩多陣,

仲提議我同媽咪一齊等,到叫上號碼牌時是旦一個落嚟帶他去 CAFE...

我都認為可行,問佢一個人驚唔驚佢又話唔驚....

於是我哋就去CAFE,又千叮萬囑叫佢唔好離開遊戲室

去到 CAFE 見到仲未輪到我哋o既號碼,

Bryan 媽話佢喺 CAFE 外等,叫我去遊戲室陪 Bryan,

我領旨返落去,不過見難得輕鬆一人,

都迅速瀟洒走一回,影咗D相



好喜歡博物館細微處顯心思

















我諗大概係十分鐘左右吧,我就返遊戲室搵 Bryan,

去到門口見到一個女職員瞄咗我一眼,然後向我後邊打咗一個 "OK" 手勢....

我約略估到個情況 -- 大概係搵 Bryan o既家長吧...

我除鞋入遊戲室,期間完全見唔到 Bryan 踪影,

我當堂嚇咗一跳? 究竟 Bryan 去咗邊呢?

原來佢匿咗喺一個暗角位,

我見佢唔出聲,

就問佢好唔好玩呀? 佢答唔好玩!

我問 Bryan 頭先係咪有個日本姐姐問佢嘢,

Bryan 答話係,又話姐姐嘰嘰咕咕講咗一大輪唔知佢講乜所以有D驚,

嚇到佢匿埋一角唔敢玩.....

本來我應該安慰佢o既,不過見到他當時o既模樣,實在忍唔住放聲大笑

為了安撫 Bryan o既情緒,於是同佢玩多十數分鐘至鬆人


好似好堅,其實震過石堅




川崎市 藤子.F.不二雄博物館地  址: 神奈川縣川崎市多摩區長尾2丁目8番1號
電  話: (81)570 055 245
開放時間: 10:00am-6:00pm(每天分4個時段入場)
入 場 費: 成人¥1,000(約HK$100)
購票方法: 必須預約入場,可上網購票,網址:1-tike.com/fujiko-m/,或到Lawson便利店的Loppi終端機購票。
網  址: www.fujiko-museum.com


【待續】

沒有留言:

張貼留言