2012年9月16日 星期日

頑遊關東2012 DAY 10 - 宿河原 藤子.F.不二雄主題 Lawson 便利店


假如大家會到藤子.F.不二雄博物館參觀的話,

我建議大家去宿河原走一趟。



對! 僅僅係為咗呢個別注版的 LAWSON 便利店
























另一個溫馨提示: 大家嚟呢度之前,最好先填飽個肚啊

話說我哋一家仲未食午餐,我諗住嚟到宿河原附近是旦搵間嘢食,

點知行咗個圈仔,發覺周圍靜蠅蠅,唔覺有乜食肆選擇,

最後都係去咗便利店對面o既中華料理店



完全冇人,得我一家客人



餐牌係日文o既,我見到一堆日文字夾附著兩個中文字 "燒豚"以為係叉燒 就點咗嚟食,



結果居然係凍食



不過又比想像中好吃喎,

至於另外點o既餃子同親子丼就完全唔對辦



親子丼同鳥良比真係雲泥之別





出發去藤子.F.不二雄博物館~



其實由宿河原徒步至博物館,都只係大概15分鐘,仲可以慳番一程巴士費哩



沿途有標誌,唔怕蕩失路



目標在望




宿河原  藤子.F.不二雄主題 Lawson 便利店JR 宿河原駅 (註: 請注意列車班次,有些急行列車不停宿河原駅)

【待續】



沒有留言:

張貼留言