2012年9月13日 星期四

頑遊關東2012 DAY 10 - 鐵道博物館





今日第一站係去鐵道博物館

鐵道博物館十點至開門,所以今日可以比平時遲少少起床.....

因此之故,誤事了



我喺上野駅搵往大宮駅的列車,結果差勁的我搵錯咗月台

匆匆問票務處o既職員,溝通出現問題,結果又去錯地方

再問經過月台o既職員,終於知道正確方向,

正在此時,發現一群日本龍友猛向一架列車影相.....



我也不知是甚麼個名堂,似乎係一架長途、有軟臥的懷舊列車。

當然,人拍我也拍啦



卒之去到往大宮的列車...



去鐵道博物館,要在大宮駅再轉車







來到鐵道博物館大概係 10:15 a.m.





我最 Bryan 玩到o既係駕駛 mini JR,點知已預約到下晝四點半.... 我哋只係遲咗十五分鐘啫....

因為下晝已定咗去籐子不二雄博物館,所以就冇拎到預約票。

唯有到處參觀 (兼拍照)



























呢個駕駛模型車幾好玩,Bryan 未埋站就將火車停低了,結果唔合格



Bryan 控制中的列車









仲有迷你新幹線可以免費乘搭,不過眼見排隊人數太多,放棄了...









逛逛下,發現疑似朝早鐵道龍友迷爭相影相o既列車









有機會一定重臨,但會早一個鐘頭出發



鐵道博物館地址: 埼玉県さいたま市大宮区大成町3丁目47番

休館日:星期二

入場券:成人¥1,000円、小中學生¥500円、幼兒¥200
開館時間:早上10點~下午6點

交通 : JR大宮站搭乘ニューシャトル(埼玉新都市交通) 鐵道博物館(大成站)徒1分鐘
URL:
http://www.railway-museum.jp/


出發探訪多啦 A 夢!



【待續】

沒有留言:

張貼留言