2012年9月19日 星期三

頑遊關東2012 DAY 11 - 築地市場壽司大





今日係行程最後一天啦,天未光就要起身,好有最後衝刺味道...

仲未到朝早六點,我哋一家已經身在都營大江戶線,準備出發去築地市場...

列車比想像中仲要人多,

我係一個路癡,諗住跟住D 遊客行就實冇衰,結果...



似是而非,點解唔似有壽司店o既



搵咗十幾分鐘,結果投降,向市場工作人員問路

卒之到了,超感動呀



已經排滿咗一堆人



同樣出名o既大和壽司點解冇人排o既

註: 果兩名老外正被老板娘招待入內,並唔係排隊o既


壽司大就分成兩條人龍排到出街外,店員好細心,借傘子同送凍茶比排隊遊客擋太陽同解渴

排我哋前頭o既日籍姑娘同我哋講話我哋o既大概要排兩個半鐘

只好影影相同打手機遊戲消磨時間 -- 果個切水果遊戲我都唔知切咗幾多個西瓜同菠蘿lu







終於排到店門位置,目標在望



可以點呢兩個套餐或散叫壽司,一場來到自然點 3900 yen o既套餐啦



味美得沒話可說,新鮮o既北寄貝原來唔係尾端呈紅、硬綁綁咁o既,而且仲識郁o添呢



3900 yen 套餐係包十件壽司、味噌湯,仲可以自選一款壽司,

貪心的我當然選貴的啦



壽司大除咗以食材新鮮聞名,仲有壽司師傅o既親善態度,

亦都係我堅持幫襯o既原因。

招呼我哋o既壽司師傅略懂廣東話,除咗同我哋寒暄吓,

仲教我哋知道所食壽司係乜嘢名堂,有D 壽司仲囑我哋千祈唔好蘸醬汁以保原味。

我特意為呢個親切o既壽司師傅影咗幅相



呢餐可算係我有生以來等得最耐而且又係最貴o既早餐,但我認為相當值得。

溫馨提示: 去壽司大除咗要查清休市日子,仲要盡量避免星期六日到訪,因為人多得不行啊


再見了築地市場




【待續】


沒有留言:

張貼留言