2012年9月5日 星期三

頑遊關東2012 DAY 8 - GUNDAM FRONT TOKYO





GUNDAM FRONT TOKYO 就喺
Diver City 東京Plaza七樓。

入場後就係天幕影院,收看結集三十多年o既精華片段以及全新製作o既 CG 片段,

個人覺得OK 的但未覺太震撼。

出嚟就係展覽區



最吸引當然係半身突擊自由高達像同核戰機啦





突然有個女職員走埋嚟,示意我唔好繼續影,

我諗係唔准用閃光燈吧....

現場環境十分昏暗,對我嚟講唔准用閃燈即係叫我唔好影,

於是只得收起相機去參觀了

展區還有一個角色人物攝影區,

可以揀選喜愛角色合照

http://gundamfront-tokyo.com/hk/floorguide/character.php

我留意到日本人通通都冇閃光燈o既,

喺唔確定用唔用得閃光燈情況下我選擇放棄 --- 其實應該問一問的

展館場地好細,一陣就參觀完,

臨到出口見無人看管,偷偷加了閃燈影咗張相

其實我懷疑只係高達半身像&核戰機呢兩個展區至唔可以用閃光燈拍照


後記:我認為除非係高達死忠,否則呢個展館唔去都唔係大損失
隔離就有模型展覽











睇完模型,距離 1:1 高達表演show 仲有個多鐘頭,

呢個時間發現有一個高台,同時又有日本人喺果度排隊。

原來係拍照區,工作人員會用你o既相機幫你拍照一幅,

之後有專業人士用佢o既專業相機同你影番張相兼印製照片等你幫趁

其實佢用我相機幫我影果張我已經滿意,

不過最後都係幫趁買咗張大相



黃昏o既高達另有一番氣象
























影到爆咭仲未到表演時間,我同 Bryan 媽好似其他日本人一樣,

坐喺長梯上等夠鐘看表演。

精力充沛o既 Bryan 就去咗玩徒手溶冰



最後結果係冇人可以拎到冰內物件

等了良久,終於到表演時候....7點半o既表演係長版本,有7分鐘 (普通版係5分鐘)



高達散功??

型到震!!










































































不容錯過


Gundam Front Tokyo
地址:東京都江東區青海1-1-10Diver City 東京Plaza七樓
時間:10:00 — 22:00(星期一至五)
09:00 — 22:00(星期六、日及假日)
門票:預約票成人1,000日圓(約97港元起)即日票成人1,200日圓(約116港元)
網頁:
http://gundamfront-tokyo.com/hk/welcome/


【待續】



沒有留言:

張貼留言