2020年3月22日 星期日

【DAY 2】佐賀氣球節 - 熱氣球競賽

【DAY 2】

呢日係3/11,氣球節係至4/11,我哋plan行程預多一日,
萬一因大風而氣球取消升空有多一日走盞。
官網會通知會唔會如期升空,但好似係朝早6點半至公布,
所以對我哋來講冇用,
因為我哋係坐朝早特別加開嘅特急列車,
5:04am 由博多開出,臨時車站バルーンさが落,
太早關係,大家要等車站開門

雖然都幾多人,照計坐唔滿部列車,

不過大家係買pass的話都劃定位先啦

食早餐先

唔使9個字就到站,天仍然未光



原來咁早已經有嘢食買

我同團友們講,我會過對岸影倒影,
要行5個字起碼,提議佢哋留喺度睇,到時可以分享番兩邊嘅相,
團友們話要去咁遠,去下廁所先,
咁我話我先過對岸霸位....
結果成班友放飛機,留喺原位睇😕

過對岸就係一直行,見到有橋跟住過對岸就係,
沿途都有好多人係咁行,跟住人行就係。

過到去岸邊已經企滿

因為冇頭緒,唔知邊個位影會好啲,
我比較想影同氣球平行視線嘅相,
所以行到比較中間位置,

見到有位就行落去

冇幾耐,第一個氣球升空了

"夢"升起打頭陣,應該係特意安排吧

老實講,等待期間有少少沮喪,
我左手邊河邊有個突出處,如果我向左邊拍去,
無可避免會將突出處嘅人收埋入鏡,
加上天氣遠遜昨天(facebook見到網友分享),

但當氣球陸續升空,我都係比眼前情境震攝,好興奮

狂按失打





感覺只係好短時間,就通通升上天

最後上天眷顧一下,比太陽露一露面




同場加映,老婆對岸用手機嘅作品,

影得靚過我😁







沒有留言:

張貼留言