2020年3月24日 星期二

【DAY 2】佐賀氣球節 - Balloon Fantasia

睇完氣球升空,
返返去對面搵團友


周圍逛下,等下一環節 - Balloon Fantasia



原來今年氣球節踏入40周年

09:00~10:30 Balloon Fantasia
有卡通造型嘅氣球登場,
今年有新加入嘅得意造型氣球,

其中最受歡迎、亦都係最吸引我嘅就係佢 - Minions



睇下其他







呢個氣球比人觸摸,我都唔執輸,摸兩嘢先

見人裝下入面,我又點會蝕卓呢,原來係咁嘅...



呢個小八爪魚係有個伯伯好似放紙鳶咁放上空的


呢隻熊係台灣作品,好多台灣人湧去影

你已經死了!!! (今年新加入嘅北斗之拳,可惜唔係咁靚)


因為愈來愈多人,唔多想逗留,較腳去第二度

嘩,走嘅人都唔少

候車人龍打晒蛇餅

我哋接住會去OUTLET,
原先計劃佢哋OUTLET可以逛到飽為止,又或者返博多shopping,
我就返轉頭影夜間系留,

但見到呢個排隊盛況,登時打退堂鼓

沒有留言:

張貼留言