2020年3月8日 星期日

【DAY 1】チョコレートショップ 博多の石畳(上篇)

跟住去博多駅兌換JR pass,
先整咗個指定席申請表方便職員劃位

出發前已決定買張留念,只係驚限量賣晒

劃晒飛,亦買到呢張IC卡,

拍埋小飛俠度,同樣靚仔😁

買完飛仲有個任務,
叫老虎同佢幾個姐妹去3COIN行陣,我話有啲嘢要去睇睇....


就喺博多駅入面嘅チョコレートショップ 博多の石畳

事緣出發前諗住訂個生日蛋糕仔比個小小驚喜老虎,
search到呢間tabelog高分店,
我 e-mail問佢哋國外人可唔可以訂製蛋糕,
我可以信用卡付款,
亦可以去總店提取蛋糕 (蛋糕應該係總店製的)
結果翌日收到回覆,第一句係sorry, 我哋不接受credit card....
跟住話接受cash,亦可以去博多駅提取😄

傾好晒蛋糕大小口味各樣嘢,就講好呢一日2:30左右取貨









點知同職員講咗個名,同話要拎蛋糕,
職員們都一頭霧水,又要拎個手機出嚟翻譯,
搞咗一大輪等佢搞明個狀況再致電總店,
比番個翻譯我睇: 抱歉,蛋糕要1個鐘後至有得攞😐


唯有攞房先😩

去拎民宿嘅password,竟然係去間酒店做check in

民宿同check in地方距離不遠,
位置大概係東橫INN博多南附近。

開門第一眼,發覺同網上照片差不多。
如果大家有興趣,
喺AIRBNB  Apps對比下面圖片應該不難搵到

我哋原先搵酒店,
但搵幾咗幾間都搵唔到有3間房可以連住4日,
喺AIRBNB 搵咗呢間民宿,望落好似唔錯,
而且同幢有好多間屋,
我哋要book 3間就啱晒,
後來姨甥仔同佢女友又話要join,都仲搵到多間屋。
住4晚$2000 (第一晚係星期六貴少少),人均$1000幾抵玩。

唯一投訴距離車站真係遠咗少少,要行15分鐘







擺好行李立即出發,不過我就慘啲,

要去車站拎蛋糕返民宿再出番去博多城搵團友😢

因為安排失誤,蛋糕店送咗包賠禮

出發搵番團友先

沒有留言:

張貼留言