2018年11月12日 星期一

【DAY 8】 島根ワイナリー (島根葡萄酒莊) - 島根和牛「Steak House Château 彌山」

然後我哋搭巴士去食島根和牛,
我哋非自駕要睇時間做人,
去酒莊嘅巴士班次稀疏(見附圖),
如參觀完想搭巴士返出雲市,
只有2個時間(當然大家可以逗留4個鐘的)。
我哋坐12:50班次,預計14:57乘巴士返出雲市


幾分鐘車程就到島根ワイナリー

先順路睇睇釀酒設施

好似攞唔少獎

比個圖大家參巧,
可以試吓自己釀酒😝



仲有無料試飲,
不過要轉頭先


去食島根和牛先,
我排呢個行程都係因為佢


島根和牛「Steak House Château 彌山」



套餐有2款 (據聞仲有一款女士限量套餐)
我點了2貴1平,以作比較









結論:
1. 同網上眾多師兄意見一致,就係正😋
2. 直接點貴啲果個餐,因為相差實在太遠


見到有另一間餐廳,不好燒肉有另一個選擇

沒有留言:

張貼留言