2018年11月1日 星期四

【DAY 5】 青山剛昌故鄉館

到達青山剛昌故鄉館,
有魔術師歡迎大家



博士架車真係好搶,
要影多幾張至得




手信店唔少得



“暢遊漫畫王國鳥取周遊券” 最後一擊(六處地方去咗五個),
呢度嘅入場券相當精美




青山剛昌大師


Bryan大師




又有青山大師嘅真迹

Bryan智破密室詭計😂



話咗要影多幾張😁

啋,大吉利是






回程搭JR,
返到由良車站見到大大個柯南

話晒睇過晒咁多本柯南,
所以比起水木茂,
呢度有多少少親切感


返到米子東橫INN,
休息一陣又要出嚟搵嘢食,
巡一個圈發覺大多係居酒屋之類,
人就係咁,
冇果樣就想食果樣,
有團友話想食洋食餐廳或者拉麵之類,
反正有時間,
諗住去Aeon Mall 睇睇有冇,
行到Aeon Mall 附近發現呢間嘢,
唔好諗,就佢啦


都係自助售票形式,
全體order同一款式的麵,
我外加 xxxx玉子xx….
唔識日文,
斷估係溏心蛋


安排我哋坐個室

呢次掛住食,
食咗一半至發覺唔記得影相行先,
形容一下碗麵,
原來我搞錯咗,
呢度係食油拌麵,
即係乾啃油麵,
連沾麵碗湯都冇。
嗯,其實麵條有嚼勁,
味道亦都唔差,
不過太唔習慣乾啃一碗麵,
同埋有少少膩….. 所以冇下次了


講番玉子,點解冇跟麵上嘅?
其實坐低時店員都有特別同我講,
要我食完碗麵交張飛比佢,
佢就會安排比我,
咁我食剩兩箸油麵時交張飛比佢,
佢望住我個碗好似要我清埋佢咁,
咁我就即時o趙埋最後兩啖,
跟住佢就好滿意咁拎走張飛同我個碗,
轉頭捧咗碗蛋花湯比我,
原來係蛋花湯…
正,我都好鍾意飲湯,
正想捧碗湯飲,
佢又指住個牌,
原來要好似油麵咁,
加啲醋同加啲辣油會更美味,
喺佢凌厲目光逼視下我照跟住做,
頂吖,又真係幾好飲😋


【DAY 5 完】

沒有留言:

張貼留言