2018年11月14日 星期三

【DAY 8】 松江水鄉祭花火大會2018

巴士返到出雲市,
返酒店擺低手信洗個面又匆匆出發,
目的地係松江。
今日係松江水鄉祭花火大會,
島根縣(香港)建議去白潟公園觀賞,
因為會有好多攤檔,好熱鬧云云。

我哋到達松江,
搵巴士撘,
只見每個巴士月台都堆滿人,
見到巡迴觀光巴士快將開車,
趕緊擠上車,
然後感覺乃嘢,
因為兜路兜到暈,
最後去到千島南公園,
唔再等,
落車霸位睇煙花。
憑欄處搵到位攝我支腳架,
後面鋪好地蓆,
我就周圍八吓


啲人鋪好地蓆就閃人

有啲地蓆有我屋企咁大😂



日落時分,
見到有艇駛出湖,
呢啲特等位相信好爽


攤檔美食做晚餐,靜候煙花盛放

呢個山陰地區最盛大煙花係我睇過最燦爛最感動最燒錢一個,
以下爛相數幀,
同大家分享一下















散埸例牌有秩序離開,
大家仲好乖抽住垃圾,
去到松江駅至有得掉,
JR 加開列車,
唔使企到出雲市,
今晚happy到底😃



【DAY 8 完】

沒有留言:

張貼留言