2014年10月24日 星期五

【DAY 3】熊本勝烈亭豬扒

去旅行之前已經做定功課,

去熊本有兩間食肆係目標,

一是黑亭拉麵,另外就係勝烈亭。

我哋由熊本城行去上下通,

好快就見到勝烈亭...

唔使諗,就揀佢啦


由於時間仲比較早,

所以輕易就安排到大家坐埋一齊

大家都各自叫咗唔同種類嘅豬扒。

佢有兩種醬油可選,

冇記錯係元祖味同特製味之類


有得磨芝蔴,

Bryan 自然搶住做


 醬汁都要爭住倒


Bryan 嘅兒童餐,

仲有一份玩具揀o添


 我揀嘅豬扒....已經唔記得叫乜了 XD


食食吓,

隔離嚟咗班香港人,

果然識食,嘿嘿


勝烈亭
熊本市中央区新市街8-18林ビル1階


食完飯,

我比班細路圍..... 佢哋央求我帶佢哋去尋晚嘅GAME 鋪,

於是我叫女士們去熊本駅行吓買吓嘢,

我就負責帶班細路去打機




返到酒店,

醒起熊本駅有間桂花拉麵,

都幾出名嘅,

於是約埋幾個為食鬼一齊去食宵夜,

可惜去到已經關咗門,

唯有MOS BURGER 都殺。



聽日上阿蘇火山,好期待呀~


【DAY 3完】

沒有留言:

張貼留言