2014年10月9日 星期四

香港一級水質嘅沙灘 - 三星灣

暑假再衝刺,

啱啱禮拜六去完西貢戶外康樂中心,

禮拜日又要諗節目。

我話今年 Bryan 冇同表姐們一齊去沙灘玩,

不如就去沙灘游水。

往年我哋幾次都係去貝澳,

今年我提議去我朋友介紹,我想去幾年嘅沙灘

三星灣

資料話水質一級係o架,

由於係康文署轄下,

所以有埋沖身地方,

應該好過去半月灣啩

**************************************************

由於要喺白沙灣碼頭上船,

所以要喺西貢市再轉巴士 (由鑽石山方向去西貢就唔使)

一落巴士就有個阿叔喺度兜客,

我哋略略講吓價就成交,

我哋坐紅旗船,

點知落埋船都冇人收飛,

其實係咪可以免費o架 XD



好快就落得船,

咁近,唔怪得船費咁平

沙灘比想像中細,

不過又真係水清沙幼,正!


浮台好近,

Bryan 第一次跟我游去浮台



沙灘唔算多人,

但唔少似係外傭,

都幾識搵地方玩喎





Bryan 玩得好開心,

代價係曬到變黑豬




暑假好快就完咗,

乖仔,要開始努力讀書啦


沒有留言:

張貼留言