2014年10月17日 星期五

【DAY 3】潮まねき 吃海鮮午餐

我哋用GPS (上網SIM card 真係必需品),

好快就搵到預約咗嘅餐廳 --  潮まねき


我幾喜歡佢個設計



比咗個大廳我哋,

坐得晒我哋17人~



 佢哋搵咗兩三個姨姨招呼我哋,

結果佢哋溝通有誤 -- 呢個係後來至知,

我哋理解佢哋原先係想將我哋分成三批落單,

由左至右1至3 號咁編,

最後佢哋左邊寫成1 號單,

右邊果位又係寫成1號單,

令廚房亂晒大籠,

最後耽誤晒啲時間。

呢個相當大鑊,

容後再講...

食物來講就相當有水準嘅。



夠鐘睇海豚啦
【待續】 

沒有留言:

張貼留言