2013年11月11日 星期一

小腦袋、大發現 ── Children’s Technology Workshop


Groupon 有Lego 兒童探索班 o既團購,

Bryan 同佢表哥都表示有興趣,

就同哋買咗優惠券。
話說呢次係我第一次幫襯團購呢。

探索班總共有四堂,據稱原價$1300,
而家兩人一齊報,平均每人只係$148,好似好抵咁....
收到成功購買o既e-mail 已經即時報名,
可惜心儀時間已經full 咗 (咁著數當然多人買,呢點我理解o既)
最後一連報兩日,每次兩個鐘,搞掂 ! XD
 

 可能時間稍早關係 (09:30AM) ,頭一個鐘只係得三個小朋友
連續上兩個鐘,我哋當然呆坐等佢哋啦,
於是就落去食個早餐再行一陣,到咁上下夠鐘就上去接囝。
返到去已經見到 Bryan 有個製成品。
按掣識轉,幾架勢架 XD
比我哋影幾張相後就入去最後衝刺埋尾....


以呢個價錢玩到四堂的確超值,
鼓勵小朋友發揮創意之餘又可以學吓英文,皆因導師用英語授課,
Bryan 都話玩得好開心,
我都會繼續留意Groupon 會唔會再有類似優惠,呵呵~~

沒有留言:

張貼留言