2013年11月25日 星期一

LEGO 狂熱

Bryan 已徹底迷上 LEGO,

因為我有好幾位朋友都鍾意玩 LEGO,

所以我知道如果沉迷上,

會係一件幾可怕o既事。

不過用 LEGO 嚟激起 Bryan 鬥心又幾好,

上學年 Bryan 做咗模範生,

送咗盒 LEGO 比佢,

佢鍾意到不得了,

今次考一,

我又同佢訂咗一個目標,

如果XX 的話我就盒佢揀好o既 LEGO 比佢.....

到佢知道成績果日,

Bryan 打比我,笑住話爭少少,達唔到目標。

我話點解你仲咁開心o既,

佢話佢都幾滿意呢個成績喎,haha

後來 Bryan 喺屋企拎番暑假喺關西間outlet 拎o既 LEGO 目錄嚟睇,

搵咗平目標物一半o既 LEGO,

央求我買比佢當係鼓勵佢,佢話都知之前果盒我實唔會買,

所以揀盒平啲o既 XD

咁啱果日有朋友 whatsapp 我話我知荃灣有 LEGO 店開倉,

又咁啱有佢後來揀果盒,

結果最後都敗咗盒比佢


其實我之前訂o既目標係有啲刁難佢o既,

今次佢都算做得唔錯o既,

希望 Bryan 繼續努力做好啲啦~~

 

沒有留言:

張貼留言