2013年7月30日 星期二

暑假玩玩玩- 又係迪士尼樂園


話說幾個細路去完 MEGABOX PLAYHOUSE 玩就通通過咗一個姨丈屋企過夜,

然後翌日一齊去迪士尼。

當日朝落大雨,大家仲諗緊取消,

最後為免掃班細路雅興,就決定照去,如果天氣太差,或者中途改去溜冰...

我同老婆樂園搵佢哋時,佢哋已經玩咗迷離大宅同灰熊山谷,

佢哋明顯唔知幾乎冇得嚟玩

Bryan 一見我嚟到,又想捉我陪佢哋玩 U型遙控車,

查實我對離心力強o既game 都有少少怯,無奈得我一個夠薑陪佢哋玩,

唯有捨命陪君子

反而最細兩個最勇,說服埋大果兩個玩..... 要留影一張紀念下



最細o既十五妹最可憐,乾睇阿哥同表姐表哥玩




甘小文畫風我幾鍾意,hehe




正式搞搞震冇幫趁...







森林河流之旅,意外唔使點排




卒之衝到散場至走....好累呀~~~

沒有留言:

張貼留言