2013年7月7日 星期日

鑽石大獎與飛躍學童獎

同上學期一樣,Bryan o係印印龍計劃都儲夠印印,

拎到印印龍計劃最高級o既鑽石大獎。

呢次換取禮物日期有啲古怪,同學校參觀交通安全城日子重疊,

結果 Bryan 份禮物由其他同學代為揀選




結果 Bryan 同我講話唔開心,因為屋企有盒一模一樣o既

我哋同佢講唔緊要啦,反正都係鼓勵性質,

於是佢將禮物轉送比表哥,

點知表哥禮尚往來,話送番隻佢嫌棄o既彈珠人比佢,

Bryan o係 whatsapp 見到實物,即刻開心到 yeah 出嚟 

事隔幾日,同 Bryan 身處迪士尼樂園o既我收到班主任電話,

話 Bryan 經老師推許,拎到飛躍學童獎,

會有一張獎狀同兩張迪士尼樂園門票( _ _" !!)  -- 可以轉送比家姐了




我聽到都愕一愕然,因為記憶中,我哋冇參加過任何比賽,

而且 Bryan 最多都係中文科有少少進步.....

後來Bryan 話老師同佢講,係讚佢由開頭好似鵪鶉咁,

到而家夠膽舉手發問之類大有進步,值得嘉獎云云... (大意係咁)

見 Bryan 咁乖仔,卒之買埋另一盒佢恨到口水流o既 LEGO 比佢,

希望佢下個學年繼續努力啦



同晚,屋企窗口望出見到美麗夕陽,

Bryan 叫我拿拿聲影低佢,

嗯,係同我上文無關o既....



【完】

沒有留言:

張貼留言