2013年4月1日 星期一

愉景灣沙灘獵蛋奇兵2013【行動篇】




出發前夕行雷閃電、落雨好似倒水咁...

有啲擔心活動會取消,更擔心係去到先至取消

最後好好彩,29號當日竟然冇落雨

我哋先去愉景灣報到,然後拿拿聲趕入愉景北商場玩遊戲。

愉景北商場遊戲一點至開,而獵蛋比賽係三點正,

計埋搭車、集合時間,可謂分秒必爭

獵蛋報到有送一啲coupon,其中一張係可以玩愉景北遊戲,

幾個反斗星即刻用咗嚟玩迷宮~

遊戲券要喺商場消費滿$50 有一張,

我哋就先用獵蛋比賽附贈 $100 coupon 買 pizza,

再去惠康買禮券 (今年仲work )

咁就夠晒數玩啦




食件 pizza 再衝刺....

後面馬車本來話必坐 (捐款 $50,傳單有$10折扣即 $40 可影2分鐘)

點知後來趕巴士影唔到...









好彩喺外圍都有同馬車影番張



專登留一張券用嚟畫面,點知原來係免費





我哋同畫面小姐姐講話趕時間,嚟個精簡版就可以~

但係完成圖都好靚吖



呢張相影得非常匆忙,其他人其實跑緊去巴士站趕巴士




去到沙灘,時間啱啱好...... 好墟冚呀~~~



Bryan 聚精會神聽緊有乜嘢大獎..... 最後當然係冇緣啦



由於我係比賽期間至行去影相,可惜我落足眼力都搵唔到佢哋三個,

結果一張相都影唔到

最後結果令大家大跌眼鏡,

Bryan 以獵到6隻蛋力壓兩個表姐每人獵到4隻蛋贏咗牙骹戰



Bryan 同其中一個表姐加埋收穫



換到以下獎品



愉景灣呢邊都有遊戲玩,唔使錢,但係遊戲就比較小朋友啲...

呢度捐入去畫畫遊戲唔知有乜好玩,不過佢哋就狀甚興奮





好戲在後頭,Bryan 玩完成條褲同襪都變成彩色,抺餐飽~



之後都玩咗一兩個挺無聊遊戲,勝在有小小獎品拎番



總結:細路們話比賽幾刺激,愉景北遊戲又幾好玩,

或者出年會 encore 吧..... 希望愉景北商場開早啲啦,真係趕得幾辛苦

口痕友:抽到籤至算啦


沒有留言:

張貼留言