2012年12月27日 星期四

DAY 3 - 橫風橫雨下的野柳地質公園

今日包咗車,司機小劉會帶我哋去野柳、九份、黃金瀑布、陰陽海、十分、菁桐.....

我就係比咁豐富o既行程吸引,決定包車o既

至於包車資料,係我喺台灣旅遊討論區無意發現,

我抄低咗其中兩位o既資料就發 e-mail,

最後book 定價錢平幾百o既小劉 (七人車,朝九晚六價錢大概港幣九百多)

其實都有多少擔心,小劉雖然聲稱架車新淨舒適係,

始終未見過實物..... 好彩當見到架車都鬆一口氣 (冇同小劉以至七人車影相留念,真失策  )

_____________________

講番當日,小劉第一站係帶我哋去野柳地質公園,

天氣實在太差,我哋去到售票處,

有唔少嬸嬸兜售雨衣同鞋套,

我哋都一人買咗一套.....



天氣太惡劣,唔敢拎部相機出嚟,

所以匆匆巡一圈就離開

最後用手機影咗兩張相留念



逛完地質公園有個類似商店街o既地方,可以買吓手信咁咁



野柳公園影唔到相....遺憾


【待續】

沒有留言:

張貼留言