2012年12月30日 星期日

DAY 3 - 悲情城市九份【某酒樓篇】


嚟到九份,雨依然下個不停,

不過就冇朝早落到咁誇張。

小劉比咗足夠時間我哋食飯加行街,

我有個心水選擇,於是就提議大家去果度食飯....

所講o既地方就係阿妹茶樓

據聞宮崎駿o既千與千尋喺呢間茶樓拎到唔少靈感....

嚟到茶樓,個店員同我哋講,

呢間係名副其實o既茶樓,係喝茶o既地方,千祈唔好搞錯

冇辦法,唯有去第二度搵食

就喺隔離,有個阿嬸招徠,

我哋冇乜考慮就跟咗佢入去,

搞到我連鋪頭名係乜都唔知, 標題話某酒樓係事出有因o既

成間茶館只係得我哋一檯客.....有少少中伏feel.....

唔理咯,點咗菜就解放我部相機,影吓相先





少少憂鬱啱feel 啲



講番食嘢,兩個字 -- 普通



係花枝丸還可以




同鼎泰豐差太遠....





最煞食都係個露台,影相一流





【待續】


沒有留言:

張貼留言